Annonser från BloggPartner

Lussebak.

Idag har mor och jag bakat lussekatter så det doftar verkligen juligt i hela huset.
Hoppas på att få smaka en sen =).
Annars har jag inte gjort så mycket mera idag.
Var iväg och köpte en sista julklapp till mormor.
Öppnat första luckan i min chokladkalender.
Tänka sig jag har en sådan även i år, 19 år gammal.
Finns bara en som mig ;D.
Sett lite dag tv.
Måste iväg och jobba sen.
Känner mig lite smakrasslig så hoppas jag orkar.
Ska som nämnt jobba måndag till torsdag eftermiddag denna vecka och sedan söndag morgon.
Efter den här veckan kommer det vara lite lugnare på jobbet.
Cashen rullar in den 8e december.
Just nu går det bara bra.
Som sagt, känner mig lite småkrasslig i hals och huvud men det ska jag försöka råda bot på =).

Hugz<3

Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0