Annonser från BloggPartner

Tuesday.

Tisdag idag, rätt segt, ska jobba 17-21 idag.
Annars händer inget särskilt.
Denna vecka består nästan bara av jobb.
Samtidigt som jag är halvkrasslig!
Ingen bra kombination.
Dagarna går åt att försöka kurera sig!
Så man orkar med att ringa, prata i telefon och vara på jobbet mellan 17-21.
Blir mycket vatten under själva ringtiden, annars kommer nog halsen få spader.
Usch.
Nee blir ju bara depp av allt det här.
Jag har ett jobb och ska vara glad för det.
Att jag känner mig lite hängig ska inte få sätta stopp.
Jag är ju en positivitetstänkare så neee inga negativa tankar nu.
Måste rensa skallen.
Lyssnar på lite glad Britney Spears pop nu för att må lite bättre =).
Går bra!
Womanizer! Womanizer! Womanizer!

Pussar<3 

Comments
Postat av: Ekan

får du prata med några trevliga i telefonen då? :P

2008-12-02 @ 19:12:46
URL: http://eklundo.blogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0