Annonser från BloggPartner

Dåligt cdon.com.

Jag beställde för några veckor sedan en julklapp till mamma från cdon.
Vid själva betalningsögonblicket så regristrerades bara själva betalningen.
Inte varan :(.
Så det drogs pengar från mitt konto, men varan uteblev.
Jag fick maila cdon's kundtjänst om det inträffade.
De svarade till en början att jag hade inte beställt något.
Via mitt kontoutdrag på Nordea så kunde jag förstärka att den summa pengar jag handlat för hade försvunnit och exakt klockslag.
Jag hade starka bevis.
Jag fortsatte maila cdon's kundtjänst.
Till sist så blev mina pengar återinsatta på kontot.
Tack och lov, var min första tanke.

Det gick ett par dagar och då får jag mail om att min vara skulle komma med posten dagen efter.
Då var min första tanke att, jahopp då kanske de ville ge mig varan i kompensation.

Sist igår kväll så hade jag fått ett mail från cdon.com.
Där stod det att varan jag hade beställt inte hade kunnats betala via mitt konto.
Det stod att jag var tvungen, att inom tio dagar, betala in summan via postgiro till cdon.
Så jag fick be min kära fader om hjälp, så att jag fick skriva en postgiro blankett.
Nu ska han skicka in den med våra andra räkningar.
Skulle jag gå och betala in pengarna på banken så skulle jag få betala en hög avgift.
Det kände jag att jag verkligen hade lust att göra.
om jag inte skulle betala varan inom tio dagar, så skulle jag komma att hamna i ett inkassoregister.
Det vill jag ju inte göra bara för att jag köpt en julklapp.

Det här är verkligen dålig stil av cdon.
Visst, fine, om jag hade fått varan i kompesation.
Nu skulle jag istället få betala om den!
Jag är så sjukt besviken på cdon.com.
Så här gör man bara inte.
Det här kallas dålig service.

Jag kan bara säga att cdon.com har mist en trogen kund.
Kommer nog vara borta ett bra tag.
Kanske i all evighet.
BLÄÄÄ.

www.cdon.com </3

Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0