Annonser från BloggPartner

En månad kvar.

Nyss så gjorde jag och mamma Janssons Frestelse.
Både mor och jag konstaterade att det är sjukt att man förbereder så mycket till jul.
Ett axplock av saker som bör hinnas med, i vår familj, inför julen är att handla julklappar, julmat, laga massa julmat så som te x julköttbullar, julskinka, janssons frestelse osv. Det ska hinnas pyntas och städas och moppas. Det ska hinnas skickas julkort. Det ska göras julgodis, knäck och marsipan osv,
Allt ska vara perfekt. Bara för en enda dag i stora drag. I slutändan är det ändå bara gemenskapen som räknas.

Vad tycker du?

Idag är det bara en enda månad kvar till Julafton.
Jag är så förväntansfull.
Julen är årets bästa högtid.
Då kan hela familjen samlas och bara få vara och umgås och ha egen tid.
Inget krångel.
Julen är så mysig med allt pynt, julgran, lysen och ljusen.

Lovely<3

Comments
Postat av: Ekan

Åh, grymt avundsjuk att ni har sådan bra julstämning! Jag har aldrig haft det:( fan, kass jul jämt! Mina barn ska få det grymt dU! :)

2008-11-24 @ 17:15:51
URL: http://eklundo.blogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0