Annonser från BloggPartner

http://www.gratisgodis.se



Jag är medlem i denna spännande community.
Eller om det är en community vet jag inte.
Det är iallafall ett toppenställe att vara medlem på om man, som jag, ÄLSKAR GODIS.
Man samlar på sig godis/poäng varefter man klickar vidare till olika hemsidor, är med i tävlingar där man kan vinna supercoola priser.
Man kan även få godis/poäng om man går med i speciella nyhetsbrev.
Är man som mig, godisgris, så gör man nästan vad som helst för att få lite godis.
Just nu har jag 9 godisbitar och när jag samlat ihop 11 stycken så kan jag välja att få godis hemskickat till mig.
Allt är helt gratis.
Gratisgodis.se står för frakt och allt.
Så det är bara att luta sig tillbaka, bli medlem via länken nedanför och samla på sig en massa gratisgodis.

http://www.gratisgodis.se/?r=46040

Lovely <3
  

Comments
Postat av: cookie

woho :D

2008-11-18 @ 12:39:16

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0