Annonser från BloggPartner

Köpt ny mobil för under 300 riksdaler.

Min gamla mobil visade inte vem det var som ringde eller messade.
Den visade själva numret men inte namnet.
Eftersom jag inte kan/kunde alla nummer i telefonboken så blev det till att gå dit och kolla varje gång man fick ett sms.
Sen gå tillbaka för att svara.
Jobbigt värre.
Så jag bestämde mig för att köpa en ny mobil.
Jag vill bara kunna ringa och sms:a med min mobil så det fick bli till att köpa Samsung M310.
En liten vikbar sak med MP3 ringsignaler och radio.
Den har bluetooth och kamera.
Kan alltid vara bra att ha.
Först och främst ska jag dock kunna ringa och skicka sms med den.
Den kostade 299 kronor.
Så det var ett kap.

Samsung M310<3



Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0