Annonser från BloggPartner

Grattis allihopa!

Idag var jag på kalas för min moster och tre av hennes fyra barn som fyllde år.
Alltså mina kusiner.
Pappan fyller i maj.
Min älsklingskusin Erik fyller i april.
Resten av familjen mamma, Moa, Marcus och Cicci fyller i Oktober.
Så de har bestämt att fira alla de som fyller i Oktober på en och samma dag.

Emilia till vänster.
Erik till höger =).



Det bjöds på mumsig kladdkaka och bullar och kakor som det ska bjudas på ett kalas.
Det var mycket gott men fett ;D
Fast jag som lever efter mottot att man ska få leva när man väl gör det så gjorde det ju inget.
Jag äter gärna massa kakor osv,
Man kan inte hålla på och räkna points, eller skippa det goda i livet,
Skulle jag dö när jag är 40 så gör jag det ju.
Då har jag iallafall fått leva som jag vill och på mitt sätt.
Jag kommer aldrig hålla strikt på att det får jag och det får jag inte äta.

Live your life<3

Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0