Annonser från BloggPartner

And The Winner Is.

Ikväll har jag sett Hairspray, sett den filmen en gång förut och skrev då rescension om den.
Den är så bra och jag blir så glad av att se den.
Den visar på, att vem man är och hur man än ser ut, så går det att klara av vad som helst.
Bara man tror på sig själv.
Så nu är jag full av glädje och harmoni, även om jag är lite sjuker.
Till råga på den glada filmen.

När den var slut, så var jag tvungen att rätta mitt Europatips, som jag hade spelat på.
Hade tagit och spelat ett "hux flux" 8 raders system, á 8 kronor.
Färdigrättad så upptäckte jag till min stora förvåning att jag hade 11 fotbollsmatcher av 13 rätt.
11 rätt ger mig 69 kronor i vinst.
Överlycklig.
Det gjorde min söndagkväll helt toppen och mycket bättre än alla andra söndagskvällar.
69 kronor är ju pengar det med!

Take Care<3


Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0