Annonser från BloggPartner

Det går framåt.

Igår så sökte jag jobb på Media Markt i Norrköping.
Redan idag, dagen efter, så har jag fått ett Tack-brev för visat intresse från den personalansvarige.
Det kallar jag service, att det inte går 3 veckor, innan de ens kollar igenom ansökningarna.
Nu så skrev han att det skulle dröja, om jag går vidare i rekryteringen, eller ej.
Så det är bara att vänta och se.
Känns ju lite pirrigt redan nu.
Haha, så tragisk jag är.

Hoppas på att det nuvarande jobbet jag har bara börjar boka in mig snart.
Visst det är låg bemanning för tillfället och det kan jag förstå.
Det gäller bara att inte ge upp hoppet.
Börja hoppas och tänka positivt.
Se det den lilla strimma ljus som alltid lyser framför en.
Tro på att det blir bättre snart.

Får spela på hästar till helgen som vanligt och hoppas på storkovan.
Eller stryktipset som jag också börjat spela på.

"8 enkelrader stryktips tack, ingen joker och ingen dubbelvinst."

Take Care<3

Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0