Annonser från BloggPartner

En tanke som slog mig en kväll när jag skulle sova.

Jaa precis den där stunden innan man ska somna, när man ligger i sängen, lagt ifrån sig boken som man läser och släckt lampan, då.
Ja då dyker det upp en massa konstiga och roliga och mysiga tankar i huvudet.
Alla möjliga sorters tankar och ideér ploppar upp.

En gång tänkte jag på att Miss/Mr Universum inte är Världens snyggaste människor.
De blir nog bara utsedda till detta för att de är goda och fina människor.
De står upp för vad de tycker och tänker.
De faller nog aldrig.
Det handlar nog inte bara om ytan och bäst klädd och snyggast sminkast.
Det handlar nog inte heller om vem som klär bäst i baddräkt.
Allt handlar bara om en blandning mellan ett inre och ett yttre som passar domarna?

En annan gång så låg jag och tänkte på vad som händer om man korsar en anakondaorm och en alligator.
Blir det en slags dinosaurie?
Nej vilka konstiga tankar man kan ha..

Take Care<3

Comments
Postat av: Christoffer - Bögen från Dalarna

Du kan få lite av mig.. Åt för oss båda tror jag. ;D

2009-04-11 @ 00:11:37
URL: http://gaymasen.se

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0