Annonser från BloggPartner

Inlägg 508.

Har inte blivit något bloggande idag.
Har inte haft lust.
Eller närmare bestämt så har jag inte tänkt på det.
Har inte hänt så mycket idag heller.
Förutom att jag fick mitt paket från H&M idag.
Jag fick den svarta streetjackan som jag beställt tillsammans med ett par kittfärgade byxor och ett par turkosa badshorts med gröngula blommöster på.
Jag fick även mitt exemplar av Hannah Montana-The Movie Soundtrack hem idag.
 Får se om det dyker upp en rescension av den sköna skivan inom kort.
Kanske måste skaffa glasögon med?!
Hade det som liten fram tills jag var en så där 10-11 år.
Nu kan det vara dags igen.

Nu ska jag fixa mig inför natten.

Take Care<3

Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0