Annonser från BloggPartner

Mitt kontantkort.

Jag har "Parlino".
Det tycker jag är jättebra och jättebilligt.
Många som inte förstår hur billigt det är.
Här kommer en prislista, så ni kan förstå allt lite bättre.

Prislistan
Telia Mobil0 kr/min
Halebop0 kr/min
Tele2Comviq0 kr/min
Tango/Optimal Mobil0 kr/min
Parlino 0 kr/min
Övriga mobiler 0,99 kr/min
Fasta nätet 0,99 kr/min
Öppningsavg. 0,99 kr/samtal
SMS 0,49 kr/st
MMS 1,99 kr/st
Röstbrevlåda 0,99 kr/min
WAP/GPRS 14,99 kr/Mb
Videosamtal 4,99 kr/min

Med Parlino kontantkort ringer du superbilligt!


0:- i minuten till Telia Mobil, Halebop, Tele2Comviq, Tango/Optimal Mobil och självklart inom Parlino. Du betalar endast 99 öre i öppningsavgift per samtal och sedan kan då prata med dina kompisar precis hur länge du vill.

0:- per minut till Telia Mobil, Halebop, Tele2Comviq och inom Parlino gäller i 30 dagar. Du kan fylla på med fler värdebevis under tiden och på så sätt förlänga perioden med 30 nya dagar. När 30 dagar har gått ringer du för billiga 99 öre/min till alla nät. Det saldo som är kvar behåller du, så klart. Parlino debiteras per påbörjad minut. Priserna gäller inom Sverige.

Parlino kan tankas med värdebevisvalör 99:-, 199:- och 299:-. Vid tankning med 299:- ingår 3000 gratis SMS i 30 dagar. All tankning på via Internetbanken är kostnadsfri. Att tanka på i övriga kanaler kostar 9:- i administrativ avgift.

Take Care<3

(Uppgifter hämtade från www.parlino.se)

Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0