Annonser från BloggPartner

Robinson 2009 Rullar Vidare.

Såg ni Robinson 2009 igår?
Det enda jag behöver skriva, är att jag tycker, det var rätt åt Erik Billing, som förlorade i en duell mot Jarmo.
Han fick ta sitt pick och pack och åka hem.
Sedan att killpakten splittrades, var även det toppen.
Så skönt att Jarmo fick ta sin revanch, han höll tyst om sin immunitet.
Han nämnde det för tjejerna och Erik Lundqvist.
Christians min när de satt i örådet och han fick reda på Jarmos "hemlis" går inte att dra för hackor.
Underbart!
Hade räknat med att Christian sedan skulle åka, men nej det blev Rafael som fick lämna.
Gjorde mig ingenting.
Bara killarna splittrades så.
HAHAHA!

Take Care<3

Comments
Postat av: Tobias

svar: yes det var bra ;D

2009-04-26 @ 18:22:43
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Gry

Just nu ger jag mina läsare rabatt på cocoo.se. En jätte fin smyckehemsida med härliga sommarsmycken. Klicka in på min blogg och ta del av den du också!

2009-04-26 @ 19:30:56
URL: http://gryandersson.blogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0