Annonser från BloggPartner

Zac Efron Rasande.


(Bild lånad från: http://starlounge.msn.se/index.cfm?objectid=51687)

Zac Efron sägs vara rasande för att flickvännen Vanessa Anne Hudgens visar sig för mycket barhudad ute.

Utav bilderna att döma så håller jag helt och hållet med.
Vem försöker Vanessa att vara?
Betty Boop?
Skämt åsido, men hade jag varit i Zacs situation.
Supermegastjärna och ihop med en supermegastjärna.
Så skulle jag inte tycka att det vore lämpligt, att min partner att visade så mycket.
Paparzzisarna är efter en vart du än går.
I fel händer kan sedan bilderna spridas och då skulle det bli ett himla liv.
Vanessa har dessutom fans i den mindre målgruppen.
Så jag tycker hon borde tänka sig lite för, när hon väljer kläder på morgonen.

Vad tycker ni?

Take Care<3

Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0