Annonser från BloggPartner

Augustifest Outfit.



Solglasögon : Marknadsfynd 50 kronor!
T-shirt : H&M
Sweetjacka : Gammal! Stadium?
Armband : StudentPresent
Jeans : Cubus
Mobil : Sony Ericsson S500i

Idag var jag, som tidigare nämnt, nere på Augustifesten.
Blev inga karuseller åkta, kände inte för det idag.
Jag fyndade ett par nya solbrillor, de på bilden ovan, för 50 kronor och ett par snygga gula boxerkalsonger för 10 kronor, på marknaden.
Jag vann, ännu, en ny "$Playboykanin", svart/vit, på en sån där klo, som man kan köra på tivoli.
Det roliga var att jag stoppade i två femmor, då det kostar tio kronor att köra.
Jag körde en gång fick min "Playbokanin", dessutom hade jag ännu en gång kvar att köra.
Dock så blev jag så häpen, att jag stressade fram "frispelet".
Så vann inte två kaniner, som jag annars hade gjort.
Jag är ändå mer än nöjd!
Haha, nu har jag en blå/vit, en rosa/svart och en svart/vit "Playboykanin".
De är fina som prydnadskuddar! ;D
Jag köpte även en häxvrålsgodisrem och en chokladmunk doppad i strössel, mums fillibabba!
Käkade middag på "Harrys".
Det blev en "Toast Harrys" för min del.
"Toast Harrys" är fläskfilé mellan två ljusa brödskivor med bearneisesås, grön/rödsallad och pommes frites.
Mycket mycket mycket mumsigt gott, var det!
Drack päroncider till det.

Nu är jag trött och ska sova!
Så godnatt på er.



Take Care<3

Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0