Annonser från BloggPartner

Höjdhopp Blandat Med Badkarsskrubb!

Blev inget Ikea häromdagen, som jag skrev.
Utan ska dit idag istället.
Tur det.
För igår damp den nya Ikea 2010 katalogen ned i brevlådan.
Så har kollat igenom lite som jag ska kolla på.
Jag behöver ett nytt täcke och lite lakan måste jag införskaffa.
Jag ska kolla på ett Laptopbord.
Kolla på lite husgeråd och annat som jag kan tänkas behöva!

Nu ska jag skrubba badkaret, sedan fortsätta kolla på Friidrotts VM!
Linus Thörnblad kvalar i höjdhopp och det går jättebra.
Förstår inte hur de kan hoppa så högt som de gör. ;P
Liksom Linus har klarat upp till 2,24 utan rivningar, än så länge.
För att ta sig till fredagens final måste han minst klara 2,27.


Take Care<3

Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0