Annonser från BloggPartner

Sveriges Bäst Klädda Man?


tack2009

Jag har ni skickat in mitt bidrag och tävlar om att bli Sveriges Bäst Klädda Man.
Bara att följa denna länk och anmäla dig.

http://www.cafe.se/?id=677877

Eller varför inte anmäla farbror, morbror, far eller bror eller någon annan du tycker klär sig snyggt!
Jag hoppas ju att jag vinner såklart, annars skulle jag inte vara med i tävlingen.
Om jag skulle vinna, skulle jag bli jätteglad.
Första pris är ett presentkort på kläder hos Gant för 50 000 kronor.
Sedan får man bli fotad av en världkänd fotograf och vara med i ett uppslag i just tidningen Café.
Jag tror dock inte på vinst.
Mirakel kan iallafall närsomhelst ändå slå in och hända och bli verklighet! ;D


Jag tävlar med denna bild..




Take Care<3

Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0