Annonser från BloggPartner

Testerday There Was No Blog.

Nej igår blev det inget bloggande.
Hade fullt upp med annat.
Jag var på kräftskiva!
Visst, jag äter inte kräftor, men alltid trevligt med gemenskap!
Nu orkar jag inte blogga mer om det.
Kom hem jättesent.
Usch.
Idag har jag hunnit med att städa och käkat frukost.
Jag tänkte hoppa in i duschen och sedan kolla på Finnkampen på SVT1.
Finnkampen är en friidrottstävling, pågår idagarna två mellan Sverige och Finland!
HEJA SVERIGE!

Annars så klättrar Shakiras She Wolf på listorna Världen över!
Här i Sverige ligger hon på 17e plats på Singellistan och 16 på Digilistan.
Onödigt vetande är alltid bra sägs det ju! ;)

Har även upptäckt en underbar hemsida, men den håller jag för mig själv! ;D

Take Care<3


Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0