Annonser från BloggPartner

Annandag Juls Outfit.



Skjorta: Kappahl
Halsband: Student '08 Bricka
Armband: Studentpresent ala Mormor
Byxor: Cubus
Strumpor: H&M

Nu ska jag snart iväg och shoppa på Mellandags Rean!
En av årets stora shopping händelser!
Jag är ute efter ett par byxor.
Sen vill jag gärna hitta lite saker på impuls, känner bara för att gå loss.
Men tror att när jag väl är i shoppingtagen, så blir jag nog lite snål..
Sitter i generna.

Ska ni shoppa på Mellandsagsrean?
Något speciellt ni är ute efter?



Take Care<3


Comments
Postat av: Tobias

hoppas du hittar något :) tycker inte den brukar vara något att hurra för

2009-12-26 @ 11:34:57
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0