Annonser från BloggPartner

I'm So Sorry.

Jag jobbade 15:30 till 21 ikväll.
Eller fram till 20:55, om jag ska vara korrekt, då sprang jag till spårvagnen.

Det gick rätt så bra på jobbet.
Gjorde fyra intervjuer på den långa undersökningen.
Den handlar om ens olika personliga värderingar i livet.
Den tar cirka 30-40 minuter att genomföra.
Jag gör den dock på 25 minuter om det skulle vara så.
Om jag är flexibel.

Gjorde även en intervju på "bussen".
En undersökning, där man ställer frågor om olika "produkter", ur konsumentens syn.

Så är nöjd med kvällens resultat.

Remember if I call you, and you don't wanna hang on the phone.
I'm so sorry, and I wanna leave you all alone.
 
 
 
 Take Care<3


Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0