Annonser från BloggPartner

Vem Vinner?


Calle & Erik repar inför Idolfinalen 2009!


Ikväll är det dags för finalen av Idol 2009.
Kampen står mellan Erik och Calle.
Jag håller lite mera på den förstnämnda.
Trots att det är Calle som genomgått den största förvandlingen.
Calle är nog den som genomgått störst förvandling, igenom svenska Idols hela historia?!
Nej, det ändrar inte mig, jag ser helst att Erik vinner.
Han har den bästa rösten!
Det är väl det som räknas till att börja med?
Från början hejade jag ju till och med på Erik, tillsammans med Karolina och Reza.
Sen tyckte jag att Erik tappade lite.
Han liksom körde sin stil och sjöng med samma sorts vibrato, vecka ut och vecka in.
Erik har de senaste två-tre veckorna ryckt upp sig, och är nu en het vinnarkandidat.

Må bäste man vinna!

(Måste få säga att jag SAKNAR Karolina i finalen av Idol 2009!)





Take Care<3


Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0