Annonser från BloggPartner

Segtisdagen.

Tisdagen är nog veckans jobbigast dag.
Det är långt till helgen.
Det brukar aldrig var så bra väder på tisdagar.
Dagen är helt deprimerande.
Inte underligt att Fettisdagen just är på en tisdag.
Att man ska få unna sig något extra på en tisdag.
Dvs. Semla ;).
Nu var det en och en halv vecka sen jag åt en semla sist.
Semla är fett, socker och GOTT.
(Godisgrisen inom mig som talar.)
Måste se till att få i mig en semla snart igen.
Får vänta tills fredag i så fall :P
Men hur som helst tisdagar är dagar då det alltid går segt.
En dag jag bara vill fara iväg.
Fast det går ju inte.
Det är bara att försöka intala sig att tisdagen är snart över.
Försök att koppla bort de onda tankarna.
Vänd om dessa till något positivt.
Nu babblar jag bara på.
Ska ta och dricka upp mitt kaffe och laga mat senare.

Puss<3


Comments
Postat av: Milton

Ja, men jag har fastnat för Shirleys låt mer och mer.. :) Alcazar var min absoluta favorit!

2009-02-11 @ 00:26:24
URL: http://miltonvestin.se

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0