Annonser från BloggPartner

Work today.

Ska jobba senare idag.
Annars har jag inte gjort så mycket idag.
Vilat magen.
Har inte varit så pigg på att blogga de senaste två dagarna.
Lördagskvällen bestod av att ligga och vila.
Fick helt plötsligt ont i magen av "okänd" anledning.
Vet inte vad som hände.
Trodde till 100% att jag fått vinterblahasjukan.
Jag kämpade och intalade mig själv en massa saker.
Jag slapp att bli sjuk :D
Jag brukar vara bra på det där.
Att om jag känner mig sjuk, så försöker jag alltid motarbeta virusen.
Sen slipper jag bli sjuk.
Det kan ha varit t.ex. om jag känner mig frusen och kall och tror att en förkylning är på väg, så brukar jag kunna slippa den.
Dricker en massa apelsinjuice och jag är som helt förbytt.
Magiska krafter, mirakel eller vad jag nu ska kalla det =)

Puss<3

Comments
Postat av: sara

svar>> Thanx! Det kommer från låten Were ever you are med Anton & Affe

2009-02-03 @ 11:04:58
URL: http://snuffsaan.blogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0