Annonser från BloggPartner

Another winter evening.

Sitter här och smuttar på lite vatten, mums.
Vatten är en av våra byggstenar i kroppen och det får jag i mig minst en liter, rent, om dagen.
Har börjat träna lite på mornarna för att få igång kroppen med.
Är helt slut efter 3 minuters användande av 3 kg hantlar och 3 minuter situps.
Min kropp är i dåligt skick.
Iallafall invändigt.
Utvändigt är den jättefin =).
Efter ett sådant träningspass häller jag i mig flera deciliter vatten.
Sen tar jag mig en dusch.

Idag gick det toppen på jobbet.
Fick göra många intervjuer.
Dock så satte jag mig på fel plats.
Det var så höglljutt omkring mig.
Intervjuarna som satt där var av äldre slaget och de nästan skrek i telefonerna.
Kunde satt mig bredvid Josse.
Feg som man är, så sitter jag kvar, precis som en lydig hund.
Hade jag rest på mig kunde de andra börja undra varför jag bytte plats osv.
Jag är en seg människa ibland xD.

Nu ska jag fortsätta smutta vatten och lyssna på Sanna Nielsen innan läggdags.
Älskar att Sanna har släppt en tredje singel från "Stronger" skivan.
I Can Catch The Moon.
En av plattans tre bästa låtar?!
 Nej älskar ju hela skivan ;D

Puss och godnatt<3

Min godnattvisa :)

Comments
Postat av: Andrea

På tal om vatten; Jag tycker ärligt att det är gott. Alltså, förut var jag nästintill beroende av det - haha. Jag drack typ minst 1,5 liter/dag.



Folk hade intalat mig att det var dåligt, så när jag fick reda på att vatten var hälsosamt så föll jag av stolen. Jag är en riktigt frisk jävel isåfall! haha.

2009-01-08 @ 02:17:43
URL: http://puffmamaa.blogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0