Annonser från BloggPartner

Goodmorning sunshine.

Har nu vart vaken i en timme och fyrtio minuter lite drygt.
Skulle gått upp tidigare!
Att jag aldrig hör alarmen..
Använder både klockradio och mobil alarm.
Det är så knäppt att jag ibland inte hör ens något av alarmen.
Får skylla på att det beror på min underbart sköna tempurkudde.
Sover så gott på den!

Idag är det trettondag jul.
En röd dag.
Någon som firar denna dag speciellt?
Jag får säga att jag firar inte trettondagsafton/trettondagen något speciellt.
Idag ska jag jobba dessutom, det är ju inget speciellt sätt att fira på.
Jobbar som vanligt mellan 17-21.

Ska kolla på Polarexpressen kl 12,45 på trean.
En julfilm.
Den kanske kan passa bra in då att se just på Trettondagen.
Har aldrig sett den iallafall så det ska bli spännande.
Plus att Våra Bästa År är inte tillbaks förens i morgon.
Så får vänta ännu en dag på det :P
Haha!

Puss på er<3


Comments
Postat av: Dress Like a Princess

Ja de är verkligen svinkallt ute.. usch

2009-01-06 @ 14:49:10
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: sannaa

Det var det =)

2009-01-06 @ 17:16:50
URL: http://sannaaek.blogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0