Annonser från BloggPartner

Merlin.

Jag har nu sett del 1 och 2 av Merlin, som visas på SVT1söndagar klockan 18:45-19:30.
Jag missade de två första delarna och har nu kollat in dem på SVT:s Webb TV, som är mycket bra om man skulle ha missat se något program, TV4 har startat en likadan, äntligen!

Jag är en fantasyfantast av yppersta klass, så jag fastnade direkt för Merlin.
Jag var lite skeptisk till serien från början.
Efter att ha sett trailern så verkade det bara vara en B-fantasy produktion.
Jag kan garantera att man ska alltid ge saker och ting, åtminstone, en chans, annars vet man aldrig vad man går miste om!

Jag älskar att läsa om det onaturliga och magiska i bokform.
Jag älskar att se på det onaturliga och magiska i film/tv-form.
Så Merlin satt verkligen på sin plats.

Nedan kan ni se ett "Bakom Kulisserna På Merlin" inslag som jag lånat via SVT:s Webb TV =).


Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0