Annonser från BloggPartner

Thursday today.



Känner mig så trött.
Har ändå tagit mig upp ur sängen och ätit frukost.
Det blev havregrynsgröt med äpplemos och mjölk och en Knorr Vie på det.
Knorr Vie är en fruktshot, som enbart innehåller frukt och grönt.
För mig som är dålig på att få i mig frukt och grönsaker är den helt perfekt.
En verklig energikick.
Knorr Vie finns i fyra olika smaker, jag kör på Jordgubb, Äpple och Morot.

Ska snart följa med mor och handla.
Måste ju ställa upp och hjälpa mor lite när hon ber om det.

Jobb senare i eftermiddag, 17-21.
Hoppas det går smärtfritt och bra.
Har fått in min lön nu med, så det känns toppen.

Nej måste fixa mig, nu så jag är redo när mor och jag ska åka.

Ha en fin in dag!

Puss<3 


Comments
Postat av: stina

haha nja-- lite plastig:P:P

2009-01-08 @ 12:08:16
URL: http://kittygitty.blogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0