Annonser från BloggPartner

Hudvård.

Neutrogena Visibly ClearNeutrogena Visibly Clear

Dessa, 2-in-1 Face Wash/Mask och Blackhead Elaminating Daily Scrub, kommer ifrån Neutrogena, och båda säljs på Apoteket för 65 kronor styck.

2-in-1 Wash/Mask 

Är en löddrande rengöringskräm för oren hy, som kan användas både för daglig rengöring, men också som en veckomask.Tryck ut en liten mängd i handflatan och tvätta sedan ansiktet. Undvik den känsliga huden runt ögonen. För veckomask, stryk på ett tunt lager på väl rengjord hy. Låt sitta kvar i ca fem minuter. En kylande känsla kan dock uppstå.


Blackhead Elaminating Daily Scrub

Är en rengörande scrubcreme för problem med pormaskar och oren hy.
Tryck ut en liten mängd i handflatan och massera på ett fuktigt ansikte. Undvik huden runt ögonen, och fokusera på de områden där pormaskar upplevs vara ett problem. Kan användas dagligen.



Jag skulle aldrig gå till t ex Åhlens för att köpa ansiktsvårdsprodukter för dyra summor som aldrig hjälper mer än nämnvärt, de flesta förvärrar dessutom huden vid problem, för att de är för starkt parfymerade.
Jag går till Apoteket, det är ju ändå de som har alla läkemedel.
Då finnar/akne/pormaskar, kalla det vad du vill, är en hudsjukdom så går jag till Apoteket för att få hjälp emot mina åkommor.
Jag har inte överdrivet mycket finnar men de finns där ibland och då är det bra att jag använder mig av dessa två produkter.
För 65 kronor är de båda rena kapet.

Take Care<3

Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0