Annonser från BloggPartner

Söndags Bestyr.

Idag kanske det blir en tripp till Smultronstället, får se hur dagen artar sig.
Annars kommer jag att ägna dagen åt städning, ommöblering och checka jobbet.
Fick jobba hela 4 dagar denna vecka, måndag till torsdag, så det blir lite pengar.
Ska bara vara tillgänglig för jobb den kommande veckan också.
Sen har jag semester i veckorna tre, nämligen vecka 29, 30 och 31.
Ska bli så SKÖÖÖNT!
Det är i vecka 29 jag ska få gå på Harry Potter & Halvblodsprinsen, onsdagen den 15e juli.
Det är även i vecka 29, torsdagen den 16e till fredagen den 17e juli, som jag åker på dygnskryssning.
Vi åker 18 stycken, så det blir ett stort härligt gäng ;D.
Jag åker med Birka Paradise, underbara båt, med destination Mariehamn!
Nu ska jag slänga mig i duschen.


Take Care<3

Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0