Annonser från BloggPartner

Hemma Från Malmö/Köpenhamn.

Igår kom jag hem från Malmö/Köpenhamn vistelsen.
Pappa fyllde år i fredags och ville bjuda oss i familjen på en liten minisemester.
Mycket uppskattat!

På Väg!


Vi bodde på Strand Hotell nere i Malmö, vackert beläget vid havet.
Vi hade till och med utsikt över Öresundsbron från vårat hotellrumsfönster.
Ett rätt simpelt hotell med en simpel frukostbuffé och simpla rum.
Sen stod det överallt skyltat att det var rökförbud.
Att man skulle komma att få betala 2000 i böter om man rökte inne på hotellet.
Nere i hotelllobbyn stank det rök.
Det var liksom inpyrt av rök!
Annars så sov jag gott i min säng.
Just det våran toa stank frisörsalong!

Hotellets Lobby!


På lördagen var vi över till Tivoli i Köpenhamn.
Åkte mycket som jag aldrig trodde att jag skulle våga åka.

Mycket Storslagen Atmosfär På Tivoli, Inte Bara Massa Karusseller!


Brorsan!


En Anka Som Ville Svalka Sig!


Vackert!


Här är en av attraktionerna som jag åkte!
The Star Flyer!
Precis som släng gungorna på Gröna Lund fast minst 80 meter upp i luften.
Det var den värsta karusell jag åkt.
Det var jätteläskigt att sitta så högt upp i luften med benen dinglandes fritt.
Mitt under själva åkturen så åker den en bit ännu högre upp.
Det var nog det värsta.
Fy bubblan!


Här Är Jag I Malmö På En Bro Med Öresundsbron I Bakgrunden!



En underbart lyckad helg med familjen! =)




Take Care<3


Comments
Postat av: SOFIE

Härliga bilder!

2010-08-07 @ 20:40:38
URL: http://sofieslilla.blogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0