Annonser från BloggPartner

Hemlighet.

Jag kommer inte ihåg när det började.
Men någon gång i 3-4-5 års åldern var det.
Då jag började ogilla frukt och grönt.
Jag vet inte vad som hände, men någonting inom mig förändrades.
Jag åt inte frukt eller grönt på flera år.
Idag så försöker jag att få i mig frukt.
Det går inte alltid så bra.
För jag har fortfarande avsmak för det.
Det finns en frukt som jag verkligen inte gillar.
Det är banan.
Jag klarar inte ens av godis med banansmak.
Idag så finns det flera komplement till frukt och grönt.
På marknaden finns det kosttillskott i form av tabletter och brus.
Det finns olika vitaminer att få i sig på olika sätt t.ex. c-vitamin i tablettform och brus.
Knorr Vie är en fruktshot som är tillverkad av bara frukt, rekommenderar jag verkligen.
Annars finns alltid en massa olika juicer.
Allt från apelsin till äpplejuice och ananas till druv juice och morot till tomatjuice.
Man kan fixa och mixa till milkshakes eller smoothies med frukt .
Det finns sylter, safter och mos.
När det gäller frukt och grönt så är komplementen oändliga.
Jag vet att dessa inte är fullt lika nyttiga som äkta frukt.
Någon gång ska jag ha lärt mig äta frukt normalt igen,
Tills dess så får jag äta mina c-vitaminstabletter, dricka knorr vie och dricka juice.
Och försöka att få i mig frukt och grönt på ett eller annat sätt..
Önska mig lycka till=).

Vad har ni för favoritfrukt? Tipsa mig gärna!!!



Take Care<3


Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0