Annonser från BloggPartner

I can't wait to see you again.

Ja idag var Sofia på besök då.
Vi träffas allt för sällan!
Vi hade det trevligt.
Vi kollade på tv och fikade och läste tidningar och så tog vi en lång promenad.
Mitt under själva promenaden så fick vi för oss, att vi skulle gå till Ö&B.
Så det var vad vi gjorde.
Vi spatserade hela vägen dit.
Jag hittade ett bra schampoo från Family Fresh, med Sea Minerals, som ska reda bot på min torra kliande hårbotten, för låga 10 kronor.
Sofia shoppade Mer med hallon och blåbärssmak, (hon var törstig), och så köpte hon godis, på lösvikt.
Sedan traskade vi hem.
Jag fick ovanligtvis ett skoskavssår på min högra lilltå.
Fy så mycket det sved hela vägen hem.
Men vill jag vara fin så måste jag få lida lite pin.
Väl hemma hos mig så bestämde sig Sofia för att ta spårvagnen hem.
Jag tackade henne för en trevlig dag =)!
Sedan smet jag in och plåstrade om min högra lilltå och stekte pankakor.

Take Care<3

Comments
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; vill höra 1:an :D

2009-03-19 @ 21:52:49
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0