Annonser från BloggPartner

I don't know how far I'll go..

Fick nyss ett samtal från en av mina chefer på jobbet.
Det var Kerstin Pusa som skulle meddela att jag inte fick jobba imorn.
Detta på grund av att det finns så lite och göra.
Efter påsk så kommer det vara fullt upp igen.
Jag bara tackar och tar emot att jag får vara "ledig".
Fast å andra sidan så får jag ju inte jobba och då tjänar jag ju inga pengar.
Men som jag sa till Kerstin, man ska alltid tänka positivt!

Fick även tidigare ett mail från cdon.com, de mailade om att min Marie Serneholt-Disconnect Me singel kommer imorn.
Yippie.
Det har tagit lite tid och det har strulat lite men nu så.

Det är alltid kul att stödja sina idoler, så de tjänar de pengar de ska ha för det goda och braiga arbetet de gör!

Ju fler som handlar, ju mer gage till artisten.
Ju fler som handlar, ju fler skara intresserade får artisten.
Ju fler som handlar, ju lättare får artisten göra en skiva.


Hon är så vacker, Marie Serneholt, felik ala Tingeling!
Ja hon gör rösten i Tingeling filmerna.
Undrar var Henrik Dorsin fick Tingeling idén ifrån? Peter Pan?



Take Care<3

Comments
Postat av: Christoffer - Bögen från Dalarna

Ja, jag håller med om att det var klantigt/dumt/idiotiskt att lägga det på en lördag. ;D

2009-03-30 @ 19:36:20
URL: http://gaymasen.se

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0