Annonser från BloggPartner

Att Vara 20 År.

Känns inte så speciellt annorlunda som man kan tyckas tro.
Jag är ett år äldre.
Jag är inte tonåring längre.
Jag får gå på systemet.
So what liksom!
Nej men jag är 20 år nu och det ska jag ta tillvara på.

Jag har varit mogen som person och kille i hela mitt liv, så på den fronten lär det inte bli förändringar.
Jag kommer att behöva växa en del som människa dock.
Har alltid varit blyg och det måste jag ändra på.
Hur ska jag göra?
Det är jättesvårt att förändras och bli någon som jag inte egentligen är.
Är jag blyg som människa, så är jag.
Det är en del av min personlighet.
Ska jag behöva ändra på min egen identitet?

Jag säger bara det att alla är vi precis, helt totalt olika.
Jag är blyg, du kanske är trött och hon kanske är spontan.
Alla har vi våra sätt.
Om alla skulle bli likadana och bete sig likadant.
Så tråkig världen skulle bli/vara!

Nu ska den blyga nyfyllda 20 åringen äta mat!
Chickennuggets, med pomme och vitlökssås blir det.
Hemmagjort och inte McDonalds!

Take Care<3


Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0