Annonser från BloggPartner

Stay Forever True.

Idag har det varit regn, blåst, kallt och risigt väder ute under dagen.
Har hunnit med att städa en hel del.
Det har dammats, skrubbats badkar/toa/handfat, dammsugits och torkats av.
Liksom lika bra att få det undanstökat.

Jag har spelat lite PS2 spel, Harry Potter och Fenixorden.

Under sena eftermiddagen så tittade solen förbi.
Den sken upp och jag tog en promenad, så jag fick komma ut och röra på mig.

Ikväll har jag snackat med en kompis i telefon.
Har sett på Doktor Åsa, som denna vecka handlade om akohol.

Jag har kollat på specsavers.se.
Jaa det är illa, men jag kanske kommer att få glasögon.
Lika bra att få det, så jag kan börja se ordentligt, igen.
Jag hade glasögon som mindre.
Slapp dem ett par år och nu kommer jag antagligen att få glasögon åter.

Nu ska jag fixa iordning mig för natten och sedan ska jag sätta mig här ett tag till, innan sängen väntar.

Har även hunnit med att dricka en massa kaffe.
Kaffetanten nummer 1 det är jag det!

Take Care<3

Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0