Annonser från BloggPartner

Monday & Workday.

Jobbade 13-21 igår, därför dålig uppdatering.
Fanns inget att uppdatera om heller..
Förutom att det var farsdag.
Hoppas du hade en toppen och underbar dag.
Trots att jag jobbade.
Du var dock ute på sjön, större delen av dagen, med bror din, och fiskade.
Tackar så mycket för skjutsen hem från jobbet!
Vad vore jag utan min pappa?

Jobbar 16-21 senare idag.
Ska äta mat innan dess.
Idag har jag hunnit städa, dammat och dammsugit, och tvättat och hängt sänglakan.
Nu ska jag fortsätta lyssna på en massa musik på "Spotify".

Lyssna in de här sex låtarna!
Grymt bra.

Nyss spelad:
Queen - The Show Must Go On
Queen - These Are The Days Of Our Lives

Nu spelar:
Jill Johnson - It's A Heartache

Snart spelas:
Shakira - Underneath Your Clothes
Shakira - Men In This Town
Lady GaGa - Bad Romance

Vilken bred musiksmak jag har!


Take Care<3


Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0