Annonser från BloggPartner

Camilla Fick Lämna Idol.

Kvällens Idol-fredagsfinal kan summeras med mycket Michael Jackson och Jordin Sparks.

Att Camilla fick lämna Idol gör mig inte så mycket nämnvärt.
Hon kom, hon sågs och hon åkte ut.
Efter att ha sett henne ikväll, så tyckte jag att hon valt fel låttval.
Human Nature var inte det ultimata låtvalet.
Då räcker det inte med att man sjunger bra.

Dock hade jag hellre sett Tove eller Nicklas lämna, efter deras pinsamma uppträdanden ikväll.

Rabih överraskade mig.
När han sjöng, föll en tår på kinden.
Det var som att Michael Jackson själv stod på scenen, när jag satte mig tillbaka, blundade och bara lyssnade.
Dramatiskt när man då tänker på att kungen av pop är borta..
Snyft.

Dock var mina favoriter för kvällen Reza och Erik.
Reza är en självklar stjärna och Eriks "snygga" benställning, får en att baxna? ;D

Jordin Sparks, vinnaren av American Idol 2007, framförde två av sina låtar.
Gamla No Air tillsammans med, förra årets svenska Idol-vinnare, Kevin Borg.
Helt okey låt enligt mig och tack vare Kevin, så lyfte den, jämfört med när Chris Brown är på andra mikrofonen.
S.O.S (Let The Music Play), Jordins nya låt, är en riktig pop och disco rökare, och hon framförde den med sin fenomenala röst.
Slutpartiet i låten är magiskt!

Summering: Hoppas Camilla inte tog det för hårt, att åka ut, bara..
 


Take Care<3


Comments
Postat av: Bögen från Dalarna

"Hon kom, hon sågs och hon åkte ut.", haha!

2009-10-17 @ 00:39:16
URL: http://gaymasen.se

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0