Annonser från BloggPartner

Snuvig & Dan!

Jag har åkt på en förkylning.
Fast kallar det hellre att jag är snuvig.
Låter lite finare, på något sätt.
Har druckit grönt thé för att få i mig lite antioxidanter..
Har svårt för att få i mig riktiga frukter och grönsaker, men jag ska försöka..
I promise! ;D
Sjukanmälde mig från jobbet igår och idag med.
Lika bra, jag vill ju inte smitta ned någon där, plus att jag är tjock i halsen.
Svårt att prata då.
Kanske gör det imorn och på torsdag med, det beror ju på.
Hur jag känner mig..
Hoppas jag blir och får må bättre!
Om jag inte jobbar, så får jag ju inga pengar! :/
Nu när det är mycket att göra, så blir jag sjuk.
Det är så typsikt mig!
Vad ska jag göra?
Är inbokad på söndag med, så då kommer jag ju få jobba!
Jag jobbade 8 timmar i söndags, så lite pengar blir det iallafall.
Får lön på torsdag för förra perioden jag fick jobba.
Så det blir ju en del! =)
Nu ska jag och bror, han som smittat mig, spela lite Rattatouille på PS2!
Ett mycket roligt spel!


Take Care<3


Comments
Postat av: Malin - Hockeyfruga

attans då, går åt fel håll! men gött att du har sällskap iaf:P ja ska tvätta.. suger :/

2009-10-07 @ 12:00:29
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0