Annonser från BloggPartner

Softy Sunday.

Idag har dagen mest bestått av lite städande, slappande, pizzaätande, sovmorgon och ledighet.
Så skönt med lediga söndagar.
Då jag inte behöver tänka på något.
Utan bara kan luta mig tillbaka.
Tänkte kolla på "Män Som Hatar Kvinnor" nu.
Har inte sett den ännu.
Hoppas den är så BRA som ALLA säger.
Har inte läst böckerna heller.
Inte min typ av läsning.
Jag läser helst Fantasy.
Fantasy i alla dess former är min kopp av te.

Imorn blir det jobba 13-21 igen, efter tredagars ledighet.
Jobbar 13-21 imorn, tisdag, onsdag och torsdag.
Sen ledigt igen.

Igår var det föresten släktkalas.
Då firades i stort sett alla mina släktingar som fyller i Oktober.
Fräsmt var det mina två mostrar som fyller 40 och 35 år och gammelmoster som fyller 60 år, som firades.
Men även mina kusiner som fyller 12, 13 och 16 år.
Det bjöds på smörgåstårta och grillkorv, med bröd,  till de som inte tycker om smörgåstårta.
(Jag känner mig inte träffad ett dugg! ;D)
Till kaffet blev det grön princesstårta, bakad av bagaren han själv, alltså JAG!
Fick jättemycket beröm!
Me like!
Jag drack mycket god cider under kvällen.
Lyckad afton kan jag summera gårkvällen med allt som allt!

Nej nu blir det "Män Som Hatar Kvinnor"!


Take Care<3


Comments
Postat av: Jonatan

Herregud du har ju glömt mej, ja fyller oxå år i oktober ;) :D

2009-10-20 @ 22:39:11

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0