Annonser från BloggPartner

Uppgiven.

Jag har kollat på Sverige-Danmark, VM-fotbollskvalsmatchen, ikväll.
Jag känner mig lite uppgiven.
Än en gång förlorar vi med ett baklängesmål.
Känns tuuuungt.
Är det bye bye VM nu?
Vad tycker ni?
Jag är alltid optimistisk och hoppas att det kan gå vägen ändå.
Känner mig just bara lite uppgiven ikväll.

Gäller att fokusera på annat och somna gott senare hur som helst.

Jag ska ju jobba imorgon.
Efter att ha varit sjuk och snuvig och hostig större delen av veckan.
Får se hur det går.
Men om jag valde att jobba mellan 13-21 imorgon, söndag, så fick jag en liten bonus.
I form av en biobiljett.
Vilket jag tycker är schysst!


Take Care<3



Comments
Postat av: The Swedish/Hungarian Blog

Tyvärr åkte dom ur, och ÄNTLIGEN säger Lasse LAgerbäck upp sig!

Nu ser framtiden bara ljusare ut för det Svenska Landslaget! Hejja Hejja :)

2009-10-12 @ 17:30:25
URL: http://vikci.webblogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0