Annonser från BloggPartner

8 År Sedan Helvetet!



(Bildkälla: http://www.gallupindependent.com/1999-2001/tn-9-11-01.JPEG)

Idag är det åtta ofattbara år sedan den fruktansvärda terrorattacken i USA!
Terrorn mot mänskligheten.
Jag ryser av obehag, nu när jag tänker tillbaka på den 11e september 2001.
Det var en onsdag.
Det minns jag så väl.
Jag brukade alltid låna och lämna tillbaka böcker på bokbussen på onsdagarna.
Jag var 12 år.
Alla tv program på de flesta av kanalerna var utbytta emot nyhetssändningarna.
Det är hemska bilder som kommer upp i huvudet.

Att människan kom till jorden var väl inte för att terrorisera varann?
Att bråkas?
Att retas?
Att mobbas?
Vi ska väl ta hand om varandra?
Bara för du är fin och har allt, betyder inte det att du ska ta hand om den fattige?
JAG BLIR SÅ TRÖTT!
Trött på allt som har med osämja att göra.
Dagens ungdomar bara förstör, vandaliserar och misshandlar.
Varför inte bli mänskliga och bete sig som en normala människor istället?
Istället för att egga upp varandra och bråka.
Något måste få stopp på all dagens form av terrorismen!
Det är inte i form av krig och bråk.
Utan det måste kunna lösas på andra och mänskliga sätt!

Jag klarar inte av att skriva om det mer.
Det är för psykiskt, det tär och smärtar!
Jag tänker tända ett ljus och ha en tyst minut nu för alla de drabbade då och nu!

11:e September Rest In Peace Forever!


Take Care<3


Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0