Annonser från BloggPartner

Am I Frightened?

I don't think so.

Ska börja plugga på Komvux till våren.
Om allt går som det är planerat!
Jag måste läsa några ämnen som jag INTE fick läsa på gymnasiet.
Jag pluggade ju livsmedelsprogrammet med inriktning bageri och konditori.
3 underbara toppen år!
Dock är det inte som bagare/konditor jag vill arbeta.
Det är grymt kul att baka, men inte varje dag livet ut..
Så för att jag ska kunna läsa på universitet, så måste jag läsa lite Komvux.
Håller på och kollar igenom vilka ämnen jag kan tänkas behöva läsa.
Så jag får se hur det går med det.
I november ska ansökan till Komvux våren 2010 vara inskickad så hara ju lite tid på mig.

Senare idag ska jag åka och jobba iallafall.
Sista dagen för denna vecka.
Skööönt!


Take Care<3 


Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0