Annonser från BloggPartner

Tips På Två Toppen Produkter!

Jag har haft och har än idag, problem med min blandhy.
Den kan ena dagen vara fet och finnig, medan nästa dag så är den matt och finnfri.
Sedan jag började använda dessa två produkter nedan, har jag märkt en genomgående skillnad.
Jag har inte lika mycket finnar som förut.
Min feta hud, har blivit mattare.
Det här är två produkter ni borde testa.
Om ni som jag har problem med huden.
Dessutom kostar de bara 65 kronor styck på Apoteket!



Till vänster:
Neutrogena Visibly Clear: 2-in-1.
En djuprengörande ansiktstvål och ansiktsmask i ett.
Rengör huden på djupet.
Täpper inte till porerna.
Torkar inte ut din hud.
Synbart renare hud på ett par dagar.
Ansiktstvålen används som vanligt.
Ansiktsmasken stryks ut i ett tunt lager på huden, låt verka 5-10 minuter, skölj av.
65 kronor på Apoteket.

Till höger:
Neutrogena Oil Free Moisturiser.
En oljefri baserad ansiktkräm för blandhud.
Tokar inte ut huden.
Täpper inte till porerna.
Synbart finare hud på ett par dagar.
Märken efter gamla finnar suddas ut med en ny revultionerande formula.
Används helst efter att du tvättat ansiktet med Neutrogena Visibly Clear 2-in-1.
65 kronor på Apoteket.


Lycka till!


Take Care<3



Comments
Postat av: LIENE

Verkar som bra krämer:)



2009-09-28 @ 19:27:40
URL: http://lienes.blogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0