Annonser från BloggPartner

Senaste Nytt!

Imorgon är det dags.
Då sänds den första delen av Inför Eurovision Song Contest 2010, med start klockan 20 i SVT1.
I år är det artisterna Marie SerneholtLena Philipsson och Kayo Shekoni, tillsammans med musikalstjärnan Rennie Mirro och den finska tv gurun Thomas Lundin som ska betygsätta årets alla Eurovision Bidrag.
Allt under ledning av Christer Björkman.

Självklart kommer jag att betygsätta de låtar som är med i programmet! =)

Här är hela gänget samlat!


Mera nytt inför Eurovision är att de som ska kommentera hela spektaklet i Oslo i maj blir Christine Meltzer och Edward Af Sillén.


(Bildkällor: http://www.svt.se/melodifestivalen)






Take Care<3


Comments
Postat av: Michaela Snöborgs

haha det där är så kul att kolla på! :P



jag hade det jättetrevligt i norrköping :)



Imorrn har jag föreläsning i min distanskurs som jag läser och resten av veckan ska jag jobba på mitt kära Max :P ska du hitta på då? =)

2010-04-26 @ 21:55:41
URL: http://michaelasnoborgs.blogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0