Annonser från BloggPartner

Mitt Stadie I Livet Just Nu: År 2010 Kan Inte Ha Börjat Bättre! Eller?

På torsdag så ska jag registrera mig som studerande på Komvux här i Norrköping.
Spännande och nervös är jag, samtidigt som jag är förväntansfull.
Jag ska studera på distans och läsa några kurser som jag inte fick läsa på gymnasiet.
Då jag gick Livsmedels Programmet på gymnasiet, med inriktning bageri och konditori, så fick jag inte läsa vissa kurser.
Kurser som byttes ut mot just bageri och konditori kurser istället.

Allt som allt så är det på torsdag som jag ska registrera mig.
Får se vart det lider.
Det är på torsdag som livet börjar igen, kan jag säga...

Att bero på jobb.
Har blivit erbjuden jobb, på ett nystartat marknadsföringsföretag, som marknadsundersökare, igen då.
Det är chefen på mitt förra jobb, som startat upp Sinitor AB!
Så på fredag kommer ett informations- samt rekryteringsmöte hållas.
Med efterföljande after work, för de som vill.
Är tveksam inför om jag ska hoppa på tåget.
Senast onsdag ska jag ha anmält mig intresserad.
Får se hur jag gör.

Någon som har förslag på hur jag ska göra?
Ska jag gå på träffen, för att se vad det är för något?

Sammanfattningsvis:

År 2010 hade inte kunnat börja bättre?!



Take Care<3



Comments
Postat av: Tobias

Vilken lyx ni har ;) godiset här kostar som minst 79 kr/kg :P

2010-01-04 @ 17:00:37
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0