Annonser från BloggPartner

Morgonstund.

Blickar ut över ett snöigt landskap utanför fönstret.
Det fortsätter dessutom att bara yra ner.
Tycker det är mycket finare med snö, än om det skulle vara grått och regnigt!
 
Nu blickar jag framåt idag.
Det som står på schemat är att jag strax ska gå till affären och handla.
Sedan blogga lite.
Se på tv vid halv elva.
Efter tvn ska jag börja med min studieuppgift lite smått.
Sedan pressa in en lunch + kaffe.
Fortsätta med uppgiften ett tag.
Äta mat.
Klockan 17 i eftermiddag har jag introduktionsmöte för Historia A kursen.
Hoppas det går bra.
Efter introduktionsmötet så ska jag hämta ut mina läroböcker, som har kommit.
Beställde dem för snart två veckor sedan.
1717 kronor gick de på allt som allt.
Det sved i plånboken må jag säga..

Ikväll vill jag bara ta det lilla lugna!

Vad ska ni hitta på idag?
Snöar det hos er? =)


Take Care<3



Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0