Annonser från BloggPartner

Jag Får Aldrig Se Henne Mera.

Sitter här och smuttar på lite morgonkaffe.
Brukar inte dricka kaffe så här på morgonen.
Blev dock mycket sugen, och när det fanns färdigbryggt, så slog jag till.

Strax ska jag gå till stan och fixa lite små ärenden inför helgen.
Måste även kolla efter en blomma till farmors begravning som äger rum, imorgon förmiddag.

Tragiskt att hon gick bort.
Var mycket nedstämd ett par dagar efter hennes bortgång.
Tyckte det känns så overkligt.
Jag får aldrig se henne mera..
Ledsamt.

Keep up the faith.













Take Care<3


Comments
Postat av: sandra

okej, full fart med andra ord :)

Nu på dagen ska jag nog försöka söka lite jobb sen börja fixa mig för eftermiddagens bravader. Har en killkompis som tar studenten idag så ska på hans mottagning. Har ingen aning vad jag ska ha på mig, börjar få lite smått panik :P

2010-06-03 @ 10:13:24
URL: http://sandroou.blogg.se/
Postat av: Sandra

Godmorgon !

Vad gör du en solig dag som denna ?

Kram

2010-06-03 @ 10:15:01
URL: http://thisissandra.blogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0