Annonser från BloggPartner

Allvar.

Idag är det måndagen den 31 maj.
Det innebär att imorgon går vi in i årets sjätte månad juni.
Jag som tycker det känns, som om det var igår vi hade snö.
Jul och nyår bara sprang förbi, mitt därborta i mörkaste december.
Var har januari och april tagit vägen?
Nej tiden har börjat gå så fort.
Alldeles för fort..

Det är hur som helst en ny vecka och ny månad imorgon.
Det innebär nya möjligheter och nya nya mål.
Börjar hos Personal Strategerna idag, klockan 13.
Hoppas bara att jag hittar dit!
För mig innbär denna vecka även lite tråkigheter.
Då farmors begravning är på fredag.
Dessutom är det min första begravning som jag kommer att ha gått på.
Känns vemodigt.
Känslig som jag är, så kommer jag att gråta floder, säkerligen.

Nu måste jag kolla efter lediga jobb.


Ha en underbart bra måndag!














Take Care<3


Comments
Postat av: sandra

jag ska jobba min sista dag på mitt "vanliga" jobb idag, men det har bara sommarlovs uppehåll som tur är så är tillbaka i höst. Annars ska jag nog inte jobba något i veckan vad jag vet. Själv då?

2010-05-31 @ 11:25:38
URL: http://sandroou.blogg.se/
Postat av: Sandra

Inte mer än skola är planerat än så länge.

Vad händer idag då?

kram

2010-05-31 @ 14:07:03
URL: http://thisissandra.blogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0