Annonser från BloggPartner

I Am Willing.

Det verkar som livet rullar på i en rätt bra riktning.
Jag har fått fler jobbpass inbokade! =D
Jag gick även vidare från intervjun förra fredagen.
Så den 10 september ska jag på informationsträff angående det hela.
Efter den 10 september kan jag svara på om jag fått det jobbet eller inte.
Men jag är superglad!
Att läsa och plugga till undersköterska, var det bästa valet/steget jag kunde ta i mitt liv.
Jag var arbetssökande och allting var liksom ovisst.
Jag ska inte säga att min arbetssökartid var dålig, absolut inte!
Jag klagade inte, men liksom jag kom ingen vart.
Sökte säkert 1000 jobb utan svar, felsvar eller jobbintervjuer på jobbintervjuer.
Nu är jag på en god väg att ta fler steg ut i livet, och jag är villig.
 
Först njuter vi av lite helg!
Eller vad säger ni? =D
 
Jag firar helgen med Shakira och Blake Shelton med uppträdande ifrån Amerikanska The Voice, där båda är coacher.
 
 
Take Care<3

Comments
Postat av: Alice

vet inte, aldrig gillat tecknat :P
alltid varit realistisk, allt ska va trovärdigt, och tecknad har på något sätt aldrig varit de för mig, fråga mig inte varför^^

Nej hela sidan är inte bedövad, jag har ju känsel men det är lika obehagligt sm en tandläkarbedövning, men känns inte exakt likadant. Det är bara en liten punkt på magen som är öm. :)

allt bra idag?
kram

2013-08-30 @ 09:16:53
URL: http://alicesafman.blogg.se
Postat av: Alice

Syftade inte på det. Menade att tecknade figurer för mig är otroligt orealistiska, alltid gillat riktiga mänskliga skådespelare mer. Människor - verkliga, tecknade figurer - fantasi.

Skönt att du känner så iaf ;D
Jo det är bättre med mig, fortfarande lite halvnojig för magen, men vad gör det om 100 år^^

kram

2013-08-30 @ 10:01:24
URL: http://alicesafman.blogg.se
Postat av: sommarblom.blogg.se

sv: Ahokej, jag har bara varit på arbetsförmedlingen :p

2013-08-30 @ 12:33:59
URL: http://sommarblom.blogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0