Annonser från BloggPartner

Kort Update.

 
Jobbade ju som sagt hela helgen, var superslut i måndags.
Vilket är förståeligt. ;D
Nu går jag inte på schema längre och det innebär att jag inte är på jobbet dagarna långa.
Ligger dock inte på latsidan.
Jag städar, letar jobb, planerar för fredagens viktiga jobbintervju och kollar på PLL om vartannat.
Häromdagen lagade jag till kryddiga feta ost biffar med isbergssallad och pasta.
Blev supergott och smakrikt.
Mat behöver inte innehålla en massa specialare för att bli gott.
Idag tog jag och en fin vän, vägen upp till nyöppnande av en ICA butik i närheten där jag bor.
Trevligt värre och det bjöds på nybakta kanelbullar, ännu trevligare.
Köpte hem massa billig färsk mat.
Ikväll blir det att kolla PLL.
Imorgon är jag ju inbokad på extrapass, där jag jobbat hela sommaren.
Ska dessutom få några pass jag ska jobba i september imorgon.
Spännande.
Jag tackar och bockar och bugar för alla pass. =D
Jag blir superglad för var timmas jobb i dessa tider. 
 
Ha en fortsatt otroligt fin onsdagskväll! =D
 
Take Care<3

Comments
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

Sv: jag har aldrig haft lätt för mig i skolan förutom med språk och typ bild. Svenska har alltid varit mitt starkaste ämne.
Så jag måste kämpa och göra de bästa jag kan, annars klarar jag det inte. Måste anstränga mig när jag pluggar saker som inte är enkla för mig.

2013-08-21 @ 22:43:55
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

Sv: ja, plugga lite hela tiden är ju de man bör göra :)
Men jag är verkligen jätte dålig på matte men måste klara skiten ändå ju. Så försöker plugga något varje dag!

2013-08-21 @ 22:50:34
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: Alice

Yes, gymgrossisten ligger mitt i centrala KD ;)

Ja visst är folk desperata ibland :P
Eller så är de bara snåla :)

Haha fem påsar va inte dåligt det :P
Det är lugnt här, har en jävla träningsvärk i biceps efter extremt hårt mördarpass igår, brukar aldrig köra hårt med biceps men ibland måste man chocka kroppen :)

Haha nej ja har också velat fram och tillbaka och trott mig veta vem A är, men nej inte än ;D

kram

2013-08-22 @ 09:39:00
URL: http://alicesafman.blogg.se
Postat av: Alice

Kanske de, ska inte säga för mkt, är på avsnitt 14 :) Tycker dock Alisons bror Jason är creepy.

Jodå det är det absolut :)
Det är bara bra, själv? :)
kram



2013-08-22 @ 10:50:06
URL: http://alicesafman.blogg.se
Postat av: Johan

Fetaostbiffar är ju supergott! :)
Kanelbullar med för den delen ;)

SV: Ett Paralympicstäcke är nog lite svårt att köpa nytt...
Men jag förstår vad du menar.

Nja, starkt svart ska det vara tycker jag ;)

Yes, i höst blir det pligg. Drar igång den 2 september :)

Lycka till med intervjun imorgon! :)

2013-08-22 @ 20:33:48
URL: http://schumacher4ever.blogg.se

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0